Teknisk indkøber med fokus på effektive processer og kvalitetssikring

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Indkøber med teknisk erfaring

Brænder du for indkøb og lager? og synes, det er spændende at bidrage til udviklingen af nye og eksisterende processer? så har vi hos Dansk Plejeteknik A/S et rigtig spændende job til dig.

Stillingen

I samarbejde med dine kollegaer i team indkøb, lager og logistik, sikrer du varetilgængeligheden på indkøbte varer samt sikrer effektive og optimerede indkøbsprocesser.

Enheden varetager en central rolle i Dansk Plejetekniks varer forsyning, og du kommer til at have berøring med mange interessenter internt og eksternt.

Hvem er du

Du har flere års erfaring med indkøb gerne fra en salg/produktionsvirksomhed, og har du erfaring med lagerstyring og processer, vil det være en fordel.

Som Teknisk Indkøber kommer du til at arbejde med udvælgelse af leverandører samt deltage i projekter med henblik på at optimere vores processer og kvalitetssikring.

Derudover er det afgørende, at du er interesseret i at udvikle vores leverandørsamarbejde med henblik på optimering af kvalitet, pris og leveringstid.

Dine primære ansvarsområder vil inkludere:

  • Planlægning af indkøb af elektronik til hjælpemidler, så vi altid er på forkant
  • Forhandling af priser og betingelser med leverandører for at sikre de bedste aftaler
  • Kontrol af lagerbeholdning og foretagelse af nødvendige bestillinger
  • Håndtering af fakturaer og indkøbsordrer
  • Tæt samarbejde med vores driftsleder
  • Backup for kollegaer i afdelingen
  • Samarbejde med andre afdelinger for at sikre en effektiv forsyningskæde

Dine kvalifikationer:

Minimum 3-5 års erfaring med indkøb, sourcing og prisforhandling
Trives med at arbejde både selvstændigt og i teams med et stærkt drive og ansvarsfølelse
Positiv indstilling og samarbejdsorienteret tilgang
Kendskab til Business Central er en fordel
Flydende engelsk, både skrift og tale

 Vi tilbyder:

  • Attraktive ansættelsesvilkår med mulighed for enkelte hjemmearbejdsdage, pension og sundhedssikring
  • God virksomhedskultur med hjælpsomme og erfarne kollegaer
  • En spændende virksomhed i vækst

Stillingen er fuld tid og ønskes besat snarest. Lyder det interessant for dig, bedes du sende dit CV (max 1 side) og ansøgning (max 1 side) til job@danskplejeteknik.dk  med emnet: ”Indkøber”. Du kan få yderligere oplysninger om stillingen hos Casper Steenholdt Hermansen på tlf.: 5337 8859. Samtaler holdes løbende.

Dansk Plejeteknik leverer produkter og serviceydelser til den danske hospitals- og plejesektor. Vi beskæftiger os med teknisk service, reparation og reservedele til hjælpemidler på plejehjem, hospitaler og hjælpemiddeldepoter. Dansk Plejeteknik er udnævnt som eliteleverandør til den offentlige sektor. Virksomheden ligger i Høng på Sjælland, men vores kunder er i hele landet.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Kalundborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

DANSK PLEJETEKNIK A/S, Tingvej, 4270 Høng

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 21-09-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6108050

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet