Administrativ lagermedarbejder til vores lager i Høng

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Lige nu søger Dansk Plejeteknik i Høng, en struktureret og administrativ lagermedarbejder til vores lager, som vil indgå i team lager og logistik med arbejdsopgaver som kræver administrative færdigheder, overblik og som trives med en afvekslende hverdag.
I tæt samarbejde med din koordinator, får du ansvar for at ekspederer vare fra kollegaerne i salg, service samt interne teknikere, ud til vores kunder. Heri vil der foruden de administrative opgaver også være en del praktiske og fysiske opgaver med pluk, pakning og forsendelse.

 

Dine primære ansvarsområder vil omfatte:

 

  • Opgavehåndtering i vores CRM og økonomi-system
  • Modtagelse af vare, pluk og forsendelser
  • Løbende optælling af lager samt status på servicebiler i samarbejde med teknikere
  • Indkøb i mindre grad fra leverandører

 

Hvem er du?

Uddannelsesbaggrunden kan være mange, men ideelt kender du til lager og CRM-systemer samt alm. administration. Du kommer måske med nogle års erfaring og trives når hverdagen ikke er ens. Det er en fordel, hvis du kender til ordrehåndtering og fakturering, men ikke et krav. Du har overblik og kan håndtere mange bolde i luften, også når det går stærkt og opgaverne ikke kan lukkes med det samme.
Du trives med at tage ejerskab og er typen der gør ting grundigt.

 

Vi forventer desuden, at du:

  • Er nysgerrig og opsøgende i forhold til at skaffe den nødvendige viden
  • Er struktureret, detaljeorienteret og løsningsorienteret
  • Stærke IT-kundskaber
  • Er loyal, omhyggelig og venlig - også når opgaverne kræver lidt ekstra
  • Går på arbejde med en ”JEG-GIDER-GODT”-attitude og et godt humør

 

 

Vi tilbyder:

  • Løn, pension og sundhedsforsikring
  • God virksomhedskultur og hjælpsomme kollegaer
  • En spændende virksomhed i vækst
  • Et job, hvor du har stor mulighed for indvirkning på arbejdsrutinerne

 

Arbejdet foregår på lokationen i Høng.

 

Lyder det interessant for dig, bedes du sende dit CV (max 1 side) og ansøgning (max 1 side) til job@danskplejeteknik.dk med emnet: ”Administrativ lagermedarbejder” senest 31/4 2024. Vi afholder løbende samtaler.
Du kan få yderligere oplysninger om stillingen hos Team koordinator, Aviaja Nikolajsen på tlf.: 4177 4591.

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Kalundborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

DANSK PLEJETEKNIK A/S, Tingvej, 4270 Høng

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 03-05-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6025527

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet